Založ si blog

Pretože poznám tajomstvo

Pretože poznám tajomstvo šťastia

 

Poznáš ten pocit, keď si kúpiš auto červenej farby, brázdiš po uliciach a zrazu všade vidíš tento svoj typ auta a ešte rovnakej červenej metalízy…? Za jeden deň som ich napočítala asi 32, ak si dobre pamätám. Takýmto spôsobom naše vnímanie ovplyvňujú veci, udalosti i ľudia s ktorými sa denne stretávame.  Keď som sa dostala do zložitej životnej situácie, ako väčšine z nás sa mi pomaly rúcal svet a nevedela som ako z toho von. Vedieť to, čo viem teraz a o čo by som sa s Vami rada v priebehu niekoľkých pár minút vždy podelila…tak som oveľa skôr za vodou. Ale neľutujem každé jedno obdobie v živote, ktorým som prešla, či už bolo veselo šialené, cestovateľské, či obdobia smútku, neľutujem ani svadbu ani rozvod.

Tento článok venujem všetkým! Áno, všetkým. Nepoznám človeka, ktorého by v živote nestretlo niečo negatívne, niečo, čo by ho trápilo, bolelo, zužovalo.  Nezvládol si skúšku v škole? Pracovný pohovor nedopadol podľa tvojich predstáv a dokonca si tam šiel už s tým pocitom, že ktovie aký tam bude šéf, či kolektív a zase si na niečo nové zvykať? Rozišla sa s tebou frajerka/frajer…ako budem žiť ďalej? Moje dieťa je choré a neviem mu pomôcť ? Ponáhľala si sa do práce a pančušky sa ti rovno vo dverách roztrhli a ešte si si vravela, len nech nikde nezavadím ? Ufff žeby smola? (Nie, vysvetlím neskôr , prečo… ) Stroskotalo ti manželstvo a ty nevieš ako ďalej, či vydržať kvôli deťom, financiám, alebo podať žiadosť o rozvod? Trápi ťa Tvoja váha, či tvar zadku pŕs, nemáš peniaze na úpravu chrupu? Ako sa cítite , pri čítaní týchto otázok? Asi, nie veľmi príjemne, pretože nielen tieto ale množstvo podobných situácii v živote nás ovplyvňujú a určite si minimálne jednu z nich zažil i Ty.

A teraz KLIK, čo keby som Ti povedala, že si behom pár minút dokážeš sám/sama pomôcť a  s maximálnym kľudom prejsť akúkoľvek zložitú situáciu, zmeniť presne ten pocit, ktorý si mal pri čítaní predošlých riadkov na pozitívne , kedy sa prichytíš, že sa usmievaš a cítiš spokojne a šťastne.  Nechcem ťa na nič prehovárať, ani Ti nič predávať a tento článok tiež nemusíš čítať, všetko je len Tvoje samotné rozhodnutie, ktoré ťa v živote môže k niečomu novému posunúť ale aj nie.

Volám sa Lucia, Lucka, Lusy, najlepší priatelia mi hovoria Luu  🙂 Som veselá osôbka, ozajstní priatelia pre mňa znamenajú viac ako moje najobľúbenejšie jedlo a to ja milujem ochutnávať a spoznávať jedlá, vône, chuti, páči sa mi estetičnosť na tanieri, rada varím, kvalitná káva je základ dňa, whiskey v správnom skle a nie naliate v akomkoľvek štamperlíku (ani doma), som rozvedená matka s dvomi synmi , milujem šport , pri ktorom idem out of comfort, vyštudovala som logopédiu v rámci ktorej som absolvovala semestre psychológie či psychiatrie a som rada ,že i keď sa tomuto odboru nevenujem v zamestnaní, prinieslo mi to v mnohých situáciach a aj mojim priateľom osoh, milujem lietadlá, autá, motorky, považujem sa za výbornú vodičku (v krvi mi koluje pár génov po dedkovi, ktorý súťažne závodil na bývalých motokárach) nemám rada lenivcov, pokryteckosť, držky a preafektované bio mamičky, ktoré využívajú každú informáciu od kadekoho a od všetkých odborníkov na to, aby „zlepšili“ život svojim deťom a zabúdajú na jednoduché logické pravidlá a systémy , ktoré vždy na deti fungovali, neponechávajú si zdravý sedliacky rozum, som milujúca a vo všetkom, čo robím vášnivá žena , citlivá i priebojná… konečne môžem tvrdiť : SOM ŠŤASTNÁ.

 

Šťastie je moja myšlienka

Šťastie je úžasný pocit. A jediné, ako ho môžeš dosiahnuť sú len tvoje myšlienky. Neuveríš, ale tam kam si sa dostal, to aký máš problém, je následok tvojej výslednej silnej myšlienky, či už v dávnej minulosti alebo krátkej spred pár dní.  Okolie ako som spomenula nás formuje, názory, reklamy, naša genetika a presvedčenia. Na základe nich si utvárame názor, porovnávame a vedie k nás záverečnej fáze: Rozhodnutie ,čiže k nejakej danej myšlienke a táto myšlienka zároveň vyvolá pocit (negatívny či pozitívny). A tu spravíme rozhodnutie.

Zostavila som niekoľko jednoduchých otázok, jednoducho si odpovedz a vnímaj aké pocity a myšlienky ti behajú pri odpovedi hlavou, sú pozitívne alebo negatívne?

A presne o tom to je. Myšlienka a následne pocit, odvodená nálada a na tom závislý úspech či neúspech.

Žiješ šťastný život?     áno   –  nie   – neviem

Si bohatý (financie)?   áno  – nie

Si zdravý ?                    áno – nie

Páči sa ti Tvoje telo?    áno – nie

Si vo svojej práci ocenený?   áno –  nie

Cítiš sa byť sám, hoci máš vzťah?    áno  – nie

Ak si si odpovedal na otázky zväčša NIE alebo NEVIEM , prípadne na poslednú otázku ÁNO, asi máš trošku problém. Prepáč! Zvyknem ľuďom hovoriť veci napriamo, s citom, no netreba vešať hlavu, pretože nie si sám. A ja Ti pomôžem. V podstate chcem pomôcť taktiež mnohým mojim známym, ktorých som si začala všímať, že majú ten istý problém ako ja , až keď som ho ja už mala….a to je presne ten tzv. Efekt červeného auta (vid.prvá veta tohto blogu).

Luciii, ako to tak s ľahkosťou zvládaš? Luci, ja mám to isté doma a neviem už ako ďalej! Luu, veď ty vyzeráš, že si nad vecou. S každým jedným človekom, priateľom, bývalou spolužiačkou, či kolegom som si písala, listovala v ich lavíne negatívnych správ, neustále im dávala návody ako to zvládnuť, podporovala, ale priznám sa: Som matka dvoch chlapcov a už nevládzem každému osobitne písať, riešiť, venujem sa mojim chlapcom, cez deň makám v práci. Preto som sa konečne odhodlala napísať sériu blogov, kde sa postupne budem venovať jednotlivým krokom, aby som Vám naozaj pomohla a aby ste si dokázali pri akomkoľvek problémy povedať : “ Toto zvládnem, pretože som šťastný! “ a ešte sa budeš pri tom na seba usmievať do zrkadla.

Neveríš? Uveríš!  Tak čo, ideš so mnou do toho?

Myšlienka je energia, niečo ako magnet a určite ste nejedenkrát počuli, či čítali, že na čo sa zameriaš a čo dávaš zo seba von, to sa Ti vráti. Je toho plný internet. Čoho plný internet nie je, je možno jednoduchá rada, návod ako najskôr vedome a neskôr úplne prirodzene vyberať vlastné myšlienky, meniť ich na príjemné a ako si tým spríjemniť život a byť naozaj šťastný. Jediné, čo tým riskuješ je , že si môžeš do svojho života pritiahnuť skvelé veci.

V ďalšom príspevku Ti dám návod a prvé kroky ako sa čo najrýchlejšie priblížiť k spomínanému šťastiu. Takže mi sem prosím napíš, čo Ťa naozaj trápi sužuje a prečo to nevieš zmeniť. To mi pomôže nahliadnuť do Vašich reálnych problémov a starostí a priblížiť sa k Vašim pocitom. Zároveň Vám to pomôže uvoľniť písmom kúsok negatívnej energie . Vidíte a už ste spravili prvý krok. A teraz si povedz : „Som šťastný“ !

A teš sa spolu so mnou onedlho na môj nový príspevok.

Tvoja šťastná Lucietta

 

 

USA Poľsko Duda Trump Stretnutie

Poľský prezident Duda si pochvaľuje priateľské stretnutie s Trumpom

18.04.2024 12:24

Hovorili aj o Dudovom návrhu, aby členovia NATO zvýšili svoje výdavky na obranu na tri percentá svojho hrubého domáceho produktu.

Branislav Zurian

U Zuriana došlo k mnohým zmenám. Boli nevyhnutné, tvrdí Šutaj Eštok

18.04.2024 11:36, aktualizované: 12:27

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1366x
Priemerná čítanosť článkov: 1366x

Autor blogu

Kategórie

Archív